myskväll

Gårdagen var det en chillerill fredag, på kvällen tog jag och  hedvig bussen till emma i storvreta. Vi köpte glass chips och sånt där man behöver för en myskväll. Vi hyrde nån film, den var ganska konstig men den funkade! Sen skulle vi ta tåget hem hade vi tänkt men så visade det sig att vi hade helt tagit fel på tiden, det hade amanda ohlsson också gjort som stod och väntade på tåget. Så vi springer asset av oss till busshållplatsen som vi inte ens visste var den var men vi hittade den och vi hann med bussen, ni behöve inte oroa er.

emma, amanda, hedvig


Fy jag har värsta skolångesten, vi har hur mycket som helst att göra tills på måndag. Och jag som är så jälva lat när det gäller skolarbete gör det inte lätt för mig genom att skjuta uppdet hela tiden. näe nu är det skärpning!

Dagens låt: Brutha - She´s gone

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0