what a night

Heej
Nu har en sliten och trött adele precis kommit hem från mallans place.
Igår eftermiddag mötte jag upp tjejerna i staden och vi handlade på hemköp innan vi tog bussen till ramsta, också kallat mallans place. Väldigt mysigt och trevligt ställe måste jag säga. Vi lagade tacos direkt vi kom fram för vi var megahungriga. Sen kom killarna från klassen och några till, de ville kolla hockeymatchen. Men det var ingen idé, tvn var blockerad av olika folk. Emma och jag slumrade in vid 3 tiden i malins soffa efter ett himla massa liv. Tack för en trevlig kväll!
Kommer bilder när emma skickat

Imorse vaknade vi kl 8, toppen. Pigga och glada. VI hjälptes åt att städa lite och sen tog emma och jag en tidig buss hem.

Idag ska jag förmodligen äta någonstans med ebba, sara och sara det ska bli mysigt. Sen ska jag med papo för att kolla joels spelning och efter det får jag se vad jag hittar på. :)

äe nu ska jag nog ta och lägga mig på pappas tjejs spikmatta, har hört att det är bra.

Dagens låt: Lorentz & m.sakarias - Mayhem

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0