girls do not dress for boys. they dress for themselves and each other. If girls dressed for boys , they'd just walk around naked all the time



Hej!
Sitter i skolan nu och ska börja skriva en uppsats om vatten på 7 sidor snart, hur kul? Inte alls. På lunchen ska emma och jag äta på subway eftersom det är så äcklig mat i skolan idag.
Igår var jag på gränby och köpte lite grejer med mami sen åkte vi till hennes vän på middag som fyllde år. Efter det skyndade vi hem till vårat favoritprogram, ensam mamma söker ! Så jävla kul.
Ikväll blire dans och plugg, vill hinna hälsa på ebbisen också som kommit hem från egypten.

Lars Winnerbäck - Faller


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, ett sådant arbete har jag precis skrivit. Titta på mitt vet jag! puss

2009-11-02 @ 18:59:43
URL: http://lisaelander.blogg.se/
Postat av: Adele

kan behövas! Tack hjärtat :)

2009-11-02 @ 23:17:44
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0