dags för söndagsmys

Söndag idag då, vad säger vi om det ? Illa. Nejdå jag har haft en helt okej söndag hittills, vaknat upp hos emma och chillat där, skrivit klart min uppsats, pluggat lite naturkunskap, ätit fruktsallat och ätit våfflor. Jag tycker att det är roligt att äta våfflor, man kan ha på massa olika grejer på varje bit. Ikväll är det säsongspremiär på gg som följs av ensam mamma söker! Myskväll på g.

Gårdagen var inte så lyckad enligt mig, eller jo till en början när jag och emma var hemma hos mig och hade det trevligt. Ebba skippade att hänga med oss sen för hon åt med sin familj så sent.
Mötte upp lite tjejor på stan och åkte till en fest i svartbäcken som spårade ur totalt, vi fick nog och käkade på mcd och åkte sedan hem och sussade hos emma.




Damien Rice - 9 Crimes


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0