don't dream your life, live your dreams

Nu mår man! På 2 dygn har jag lyckats sova sammanlagt 8 timmar, känns ju skönt.
Gårdagen började i alla fall toppen hemma hos joanna med tjejorna, vi åt massa och sjöng singstar. Emma och jag vann nästan.. högt sjöng vi i alla fall. Sen drog vi till en fest i sävja där dom flesta var. Det blev en spårad kväll för mig kan man väl säga, men äh man lever bara en gång. Jag och tjejerna tog bussen hem vid halv 3, då vare tur att vi hade gjort så mycket mat innan vi gick för vi var megahungriga.

Min morgon var rejält jobbig, helt slut var jag. Var hos joanna och åt frukost och pratade igenom gårdagen och sen åkte jag hem.
Nu har jag pluggat psykologi och sovit någon timme. Ikväll ska jag till lisa för att fika och sådär :)

Bilderna kommer imorgon eftersom jag glömde kameran på festen igår.
Här är dock 3 bilder från emma.




/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0