ljust eller mörkt hår ?

Tjingeling
Ska snart pallra mig iväg till skolan, sista skoldagen innan lovet. Wheeey. Vi ska spela badminton idag på idrotten som förra gången, man får jättemycket träningsverk i armen av det.
Nästa gång jag får utväxt har jag bestämt att håret mitt ska bli brunt igen, det är så sjukt jobbigt med den där utväxten som kommer efter 2 veckor. Trooooor i alla fall att det blir brunt, fast jag vet inte om det ska vara mörkt eller ljust.

Typ såhär brunt kanske ?




The fray - heartless



/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOND!

2009-10-23 @ 16:13:48
Postat av: Alex

jag tycker du ska vara blond :D

2009-10-29 @ 19:24:22
URL: http://malexcloset.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0