full rulle

Tjoho!
Gårdagen var jättetrevlig och rolig, vi var hemma hos mig nästan hela kvällen och elin och jag åt upp all sallad tillslut och jag är fortfarande mätt. Sen följde jag med hem till elin med emma och sleepade där, kom i säng ganska sent efter massa snack. Ebba det lilla pulvret har dragit till Egypten bara sådär.
Vaknade av en liten emma som sträcker på sig och låter lite ljud så att man ska vakna till liv. Har vart hos elin på förmiddagen och nu är jag hemma, sköööönt.  Ikväll åker jag till storvreta återigen för att äta med emma och sådär, sen ska vi nog se till att träffa Jonisen som har kommit hem från norrland över lovet!


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0