SVAR

anonym från fyris :$
kan inte du köra en dansuppvisning på fyris nångång???? VORE AS KUL

Svar:Haha nej det tror jag inte kommer bli av faktiskt.

Anonym
har du pojkvän?

Svar: Nej

Anonym
är du helsvensk? för det ser ut som du har nånting utländskt i blodet.

Svar: Ye jag är så svensk man kan bli.

esvahn.blogg.se
Älskar du ebba svahn?
skullle du kunna komma till celsius och ha en dansuppvisning för oss här också?
skulle du kunna berätta vilken land du kommer ifrån?
skulle du vilja träffa mig ngn dag, typ?
skulle du vilja prata i telefonen med mig ikväll?

ville bara säga att jag följer din blogg dagligen och att den är super!

Svar:  Självklart älskar jag dig kompis.
Det skippar jag också helst !
Jag kommer från mongoliet.
Mjo kanske om du är snälll.
Jaaaa smsa mig sen då när jag ska ringa dig!

hemlig beundrare
skulle du helst dra i party snöret eller bara dansa en moonwalk?

Svar: Jag skulle nog köra på båda, det låter som en bra kombination :)

Silens!
ÄR din pappa hulken?

Svar: Nej han är ju inte det, har fått höra från flera håll att han ser ut som en huligan dock och det är han inte !

Svampen
Vad skulle du döpa dina barn till?

Svar: Hmm lite småsvårt, jag vill ha ovanliga namn men kommer inte på några för tillfället men Leo, Liam, Michelle, evelina,  och Lea är fina.

Bingo Rimér
Skulle du vilja vara modell för mina sexy-underkläder?
det innebär att du kommer vara med på min blogg på finest.
Puss, katrin hälsar!

Svar: men haha kuligt. Absolut vem tackar nej till det ?

Bobby (frisören)
Är det sant att stilrobin går i din klass?

Svar: haha, nej men i näringsläran.

Chris Brown
Do you wanna go out on a date with me?

Svar: Hell no.

Anonym
Är du oskuld?

Svar: Nej

Anonym?
längd, bh strl och vikt ?

Svar: Jag är 1,69 och väger 53.

Nadia
Hej hopp! jag undrar lite saker:
Äter du mycket onödigt? Eller bantar du typ?
Hur ofta tränar du?
Dricker du alkohol?
Provat någon drog?
Haft sex?
Varit kär?
Är du bitchig eller snäll?
hehe pussis!/ nadia

Svar: Oj vilka frågor.
Jo jag äter väl en hel del av det mesta, men försöker dra ner på godiset eftersom det inte ära bra på något sätt. Nej jag bantar absolut inte, dock tycker jag väldigt mycket om att träna.
Jag tränar ungefär 4-5 gånger i veckan när jag är frisk.
Ibland.
Nej jag har inte provat någon drog.
Ja.
Ja.
Jag är inte bitchig, har aldrig hört det av någon i alla fall. Jag är snäll :)

Hedvig
Hejhej, saknar du mig?

Svar: Självklart saknar jag dig hjärtat! Går inte riktigt att beskriva, men det är ju ganska lätt att förstå för vem som helst att det är jobbigt att inte ha sin bästa vän vid sin sida på ett helt år... :( Men jag tycker att vi håller väldigt bra kontakt även fast du är på andra sidan jordklotet! Älskar sig <333

Astrid
skulle du stoppa ditt huvud i en toalett fyllt med kiss i 10 sekunder för 30 000 kr? :P

svar:Haha nej fyfan, aldrig i livet!

Anonym
ditt drömyrke?

svar:Jag har lite svårt för den frågan eftersom jag inte alls vet vad jag vill bli, när jag var liten ville jag alltid bli dansare men nu äre värre.

Anonym
Men hur bra är inte ensam mamma söker då?????

svar:Det är MEGABRA!

Evelina
vilken hårfärg har du trivts i bäst? :D

svar:Jag tror att det får bli blont, i alla fall för stunden. Jag vågar inte färga det brunt än i fall det inte blir som jag vill ha det. Om jag skulle få exakt den färgen på håret jag hade innan började göra blonda slingor så skulle jag lätt färga brunt igen :)!

Anonym
Hur mycket tränar/springer du varje vecka?

svar:Det varierar ganska mycket, men jag dansar oftast 3 ggr i veckan, sen kan det bli en friskispass och ett par springturer per vecka.

/Adele Bj






Kommentarer
Postat av: Amanda

Gumsegoos:) har du min vita halsduk sen valborg?:)<3<3

Börjar bli kylit ute nu :)<3<3

puss på dig

2009-10-02 @ 00:03:10
URL: http://amandamariee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad lite du väger :P

2009-10-02 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0