JAG HATAR ATT FÖRLORA

Nu är jag megasur! I 3 dagar har vi spelat slav och president på lunchrasterna, jag har vunnit VARJE gång förutom nu den sista gången för dagen. Jag hatar att förlora, det förstörde min dag. Nej så illa är det inte riktigt, men nästan.
Efter den mastiga lunchen som bestod av pannkakor gick emma och jag till lutis och köpte massa frukt, nötter och äckliga godisliknande grejer. Så nu är man mätt.
Efter skolan ska jag och ebba på en långpromenad, det ska bli våran nya grej. En timme ska vi gå idag :)

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Anonym

sara carlsten gillar detta

2009-10-14 @ 13:45:37
Postat av: Anonym

filippa karlsson gillar detta

2009-10-15 @ 19:31:18
Postat av: adele

adele joahnsson byberg gilla INTE detta

2009-10-15 @ 19:36:09
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0