nolifer

Nu börjar bli deprimerad och snart blir jag nog socialt inkompetent också. Klarar inte av att sitta hemma och sova, plugga, kolla tv och äta hela dagarna. Inte min grej alltså. Har börjat käka medicin nu så jag ska väl vara på benen om ett par dagar. Jag har inte tränat på riktigt sen förra onsdagen och det sätter sina spår, snart klättrar jag seriölst på väggarna.  Imorgon ska jag ta mig till skolan för att göra psykologiprovet och sen träffa pauline.
Nu är det megaplugg med pappa som gäller och sen ska vi kolla på vårat favoritprogram, bonde söker fru :)





Lilly Allen - Fuck you very much


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: pauline

förlåt att det inte blev så, men vi måste träffas så fort du kan ! pusss

2009-10-08 @ 20:43:50
URL: http://paulinelundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0