update

ey yoyo

Igår vad jag på stan med emma och jonas, efter ett tag kom anton också. Köpte min jacka och lite grejer till halloweenfesten på fredag. Sen drog jag till friskis och tränade med min älskade mamma. Kvällen blev lugn men bra.
Imorse steg jag upp tidigt för att åka och kolla på vänge open med lite trevligt folk, skulle vart kalle och filips tekare men jag bangade, får bli en annan gång. Efter det åkte jag hem och sov i 4 timmar då jag egentligen pluggat. Nu sitter jag och chillar hos jonas med han och anton, vi har ätit megamycket och kollar fotboll nu. Ska försöka övertala dom att kolla på bonde söker fru i stället.


anton får stå för dagens låt
Mike Snow - Animal


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0