värd vecka!

Den här dagen har varit hur chill som helst.
Började skoldagen med slav och president med emma, billy och alexander. Jag blev såklart president :)
Sen hade vi svenska om massa gudar, jag kommer ihåg en i alla fall. Cupido heter en gud, det är kärlekens gud och då tänker jag på kärlek till mat och så vidare. haha.
Efter det hade vi ju höjdpunkten på dagen, paddling i fyrisån. Vad kan vara mer spännande? Jag var såklart med sofia och emma som vanligt, den här gången ville sofia promt sitta bak och styra fast jag är bäst på det. Men hon var okej.. Vi började med att köra in i vassen det första vi gjorde, sen fortsatte vår resa med allsång, lera, blöta kläder.. CHILL

Snart drar jag mig mot tåget för att åka till mackan.


Black eyed peas - I gotta feeling


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: mathilda

är ni tsm? :)

2009-09-04 @ 18:32:53
Postat av: sofia h

haha, vadå bara okej!? grymt ju :)

2009-09-04 @ 22:18:20
Postat av: Adele

sorry sofia! sanningen svider ibland :) <3

2009-09-06 @ 14:18:53
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0