hard work work

HEJHEJHEJ
Nu börjar man bli lite småless på skolan, onsdagar har jag lite svårt för.
Efter skolan ska jag på stan med emma och köpa en kjol från monki, den är assnygg. Jag vill också ha en stor svart halsduk men det verkar inte existera en snygg sådan i denna stad.
Sen ska jag knalla till friskis för att springa lite även fast jag fortfarande är sjuk, men vill inte vara sämst på fredag på idrotten när det är springning. Sen ska jag hem och förmodligen på streeten, har inte anmält mig än men det löser sig.


haha ignorera min hand på den andra bilden






The dream - My Love

spola fram lite på låten för dom bråkar bara i början

/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0