ingen rubrik



Tjatjaaa.
Idag har skolan vart ganska så rolig och underhållande. Jakob fick vara min mattelärare för dagen, imorgon blir det någon ny. Han visade också att han kunde göra en giraff och lite andra djur med sina fingrar. Väldigt coolt.
Efter skolan var jag och åt med pauline och sådär, väldigt trevligt.
Snart har jag tänkt kolla på sverige möter... med pappa? när den börjar kan ju vara bra att kolla upp, kan vara så att den redan börjat!

Jag saknar hedvig !

Håkan Hellström - För sent för edelweiss


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Och jag saknar dig helt sjukt mycket adele !

2009-09-10 @ 08:23:57
Postat av: pauline

Jättemysigt, tack för dagen sötis

2009-09-10 @ 16:55:41
Postat av: adele

tack själv pauline :) <3

2009-09-13 @ 21:51:00
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0