painted by numbers

Ingen av mina dagar har blivit som planerat i helgen. Igår vad jag så dead & gone hela kvällen och gick omkring i myskläder, men vid 9 drog jag ner på stan för att gå på bio med david, max och gustaf. Men alla filmer som gick var tråkiga så vi gick på en promenad och sedan stötte vi på hela killgänget som skulle till lövstalöt, vi hänkade. Festen där blev väl lite kaos så alla människor fick åka hem igen. Efter lite kampsport på gatan kom vi till staden och gick till bk, hände lite grejer där med. Men jag och kalle var bara coola och chillade med våran cigg. Skulle egentligen sovit hos lisisen men det blev ändrade planer så jag och Isac gick hem till Mall där jeppson också var och sen gick vi hem till issepisse och sov.

Idag blire full rulle med att plugga! Usch, men jag ska vara positiv , jaja :) Har ju i alla fall ensam mamma söker att se fram emot, fast det är ett litet problem. Playa del sol är samtidigt..




Jason Derulo - Whatcha say


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0