if it makes you happy

Tjingtjong :)
Den här dagen har varit ganska så skön, endast 3 lektioner för mig och italienskaeleverna. På håltimmen satt malin och skrev av mina frågor till en läxa, oambitiös tjej det där. Jag och andra malin ritadade tatueringar i nacken på varandra och åt godis.
På företagsekonomin har jag sofie, mikaela och thomas ett låtsasföretag. Fast det tänker jag inte säga för jag ska ta patent på det först.
Emma var sjuk idag, hoppas bara hon inte har svininfluensan! Bra att hennes pappa kirrat tvättsprit så hon inte får mer bakterier på sig :)
Snart ska jag med mamma på ett step 2 pass, kuuuuuligt.




Lifehouse - Broken


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: anonym

var har du köpt din tröja? den var väldigt söt !

2009-09-06 @ 00:28:26
Postat av: Adele

i falköping i någon affär haha :)

2009-09-07 @ 23:22:51
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0