dags för fredagsmys!

Tjingeling!
Idag har vi haft skolfoto.. Jag fick stå på mellanraden i mitten med sofia, det var ju bra i alla fall :) Sen vet jag inte vad jag ska tro om resten, jag log inte med tänderna på kortet efter mycket övervägande.
Vi har också haft idrott. Jag, cissi och sofia frågade om vi fick springa istället för att spela fotboll och det fick vi. Jag hade ju då tänkt att vi skulle springa 2 kilometer typ, men nej 5 kilometer var det som gällde om vi skulle springa. Och vi klarade det, yee :)
Var på stan med emmis ett tag efter skolan också.
Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla. Kolla någon film, umgås med familjen och äte upp ett helt ben & jerrys paket och må illa sen :) Chill.



Varsity

Vanished


Let Her Go


Next life


Future Love


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: emmis

finfina du! <3

2009-09-11 @ 18:36:27
Postat av: Markus

finifini!

2009-09-13 @ 15:12:52
Postat av: adele

tack :)<3

2009-09-13 @ 21:48:15
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0