söndagsmys

Igårkväll mötte jag upp tjejorna på stan och efter lite överväganden åkte vi mot sunnerstahållet där det var lite chill folk. Elin och jag hade i alla fall det trevligt. Vi åkte hem förvånandsvärt  tidigt, tog 01:19 tåget till elin. Jag, emma, elin, ebba och joanna hade tänkt sova lite då men när vi kommer dit så har elins syster och hennes crew dragit ihop en fest där. Gick ganska snabbt att få ut alla och sen deckade vi i sängen. Emma och joanna hade måttligt sköna sängplatser, eller?
Imorse satte vi på Coldplay på högsta volym och städade huset efter partajandet igår.
Ebba och jag tog tåget tillsammans och jag är nu hemma. För tillfället sitter jag och äter allt man kan tänka sig, det är en salig blandning men gott. Ikväll blir det ensam mamma söker, tummen upp för det.
Ska göra en läxa också men jag har bara skrivit en rad hittills. "Tiamin förekommer i animaliska och vegetabiliska livsmedel." Great.

bilder kommer sen

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0