det rullar på bra

ja vad var det jag sa! Imorgon förtsätts det med inställda lektioner, vi börjar kl 12:20 och har bara svenska och idrott sen :) Idag har det vart helt okej i skolan, jag blev president båda gångerna när vi spelade slav och president, det gjorde min dag eftersom jag hatar att förlora. På sista lektion fick vi våra datorer och alla satt bara och nördade sig, MOGET. Men jag skippade det eftersom jag är så lat och inte orkade gå och låsa in min dator i ett speciellt skåp när vi slutade.
Nu ska jag plugga matte och sen blir det idool.

HAHA


Avant - When It Hurts


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: emms

haha hundra år sen, alla bestick i lådan heeeh

2009-09-17 @ 19:09:50
Postat av: BREEZY

SHOPPING, FEST & KÄNDISAR?

kolla breezy.se för sveriges snyggaste blogg ;)

2009-09-17 @ 19:37:30
URL: http://www.breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0