Ye

YEEEH. Vi har inställda lektioner typ varje dag nu verkar det som :) Idag fick vi sluta vid ett för att nästa lektion var inställd, det kan jag leva med. Imorgon har vi också en inställd lektion på morgonen!
Efter min softa skoldag gick jag på stan med emma och malin, max hänkade också efter ett tag. Sen mötte vi rosén och gick och fikade. Innan jag åkte hem gick jag, emma och ebba och hämtade ut biljetterna till Lars Winnerbäck den 3 december :D




Håkan Hellström - Jag Hatar Att Jag Älskar Dig


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: läsare

fråga : hur kändes de när du skulle få tandställning, innan , undertiden och efter? vad du trodde folk skulle tycka? kände du dig fulare? att någon dissade dig för tandställningen kanske? tackar för svar . annars: keep going girl !! sjukt snygg & älskar bloggen

2009-09-21 @ 19:49:47
Postat av: Adele

haha vilken underlig fråga. Det gjorde såklart ont att sätta i den men efter det tänkte jag inte alls på den och jag brydde mig inte så mycket vad folk skulle tycka då, man får störrre läppar av tandställning så det är bra haha. När jag tog ur den blev jag ledsen, jag saknade den faktiskt. Jag hade inga problem med det där med dissandet under tiden eller att jag kände mig ful. Jag var ju jag bara fast med en plåtbit i munnen.

tacktack vad snällt !:)

2009-09-21 @ 23:01:35
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0