äckel labbrapport

Idag hade jag och Sara suttit och skrivit en heeeeel labbrapport på cirkus 3 sidor. Tror ni inte den struntar i att sparas fast vi gjort det massa gånger? jooo såklart,  gaaaah. Arga var vi, sara fällde ett par tårar. Dagen blev därefter tung. Efter information om projektarbere för trean drog sig Emma och jag mot stan, lade undan ett par bikinisar och testade en mysig tröja som också är undanlagd.. He. Nu får jag skärpa mig. Men den skulle vara fin till ett par jeansshorts eller jeans på sommaren när man är lite brun sådär.
Mamma ropar att det är mat nu, gotttt :)
Ikväll ska jag plugga naturkunskap och mest chilla.

idag





/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0