but there are moments when I feel nothing at all

Igår tog jag och amanda som inte är 18 än hennes moppe på en tur till sunnersta till hovstadius. Det tog sin lilla tid att komma fram eftersom en liten amanda inte har mycket till lokalsinne, vi körde runt hela sunnersta och slutade i vårdsätra. Men vi lyckades som tur var tillslut! Vi kollade på alvin och gänget, skum och underlig film haha. Sen tog vi oss till stan för att hälsa på våra fulla vänner som vart på krogen. Sedan tog vårt pick och pack och drog till mcd sen sussade vi så sött.
Jag vaknade först idag som vanligt, amanda ligger och sover väldigt djupt... kul för mig! Har i alla fall gjort te till oss nu. Sen ska jag tvinga henne att ligga och sola med mig på balkongen :)

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0