MASSAGE

Idag känner jag mig riktigt hurtig och hälsosam. Tog mig för första gången en tripp förbi gymmet innan skolan, svårt att komma upp var det men sen blev jag pigg. Träffade på klassisen Billy också som tydligen hänger där varje dag, bra jobbat! Sen bar det av till den underbara skolan... När den var slut åkte jag hem och pluggade italienska! Det lönar sig att plugga i tid jag har kommit på efter sisådär 10 år i skolan.
Har precis varit på massage, hur skööönt som helst!  Mami och jag gick både dit och hem, duktiga? Jaaa.

Nu - Svenska Hollywood fruar på tv:n med jordgubbs te, jordgubbs smoothie och jordgubbs crunchy som tilltugg. MASSA GOTT




/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0