myskvälll

Dagen började med en fet försovning, skippade första lektionen sen fick jag skjuts av mamma till skolan. Redovisningen avklarad nu, skönt! Sen tog jag min hoj till stan och mötte upp amanda och stella på stan, det blev långa stunder i massa omklädningsrum med lite smygfotandes av amanda haha. Blev i alla fall en bikini och ett par jeansshorts rikare :) Efter det hektiska letandet begav vi oss till mcd för att få något i våra hungriga magar. Vi struntade i att träna som vi från början tänkt och cyklade hem till amanda direkt istället i regnstormen.

Nu lagar flickorna mat, sen ska vi baka kladdkaka och äta mango och ha det trevligt. Stella och jag sleepar sedan här, gooosigt. Imorgon bitti börjar jag sent så jag får hänga kvar här själv, scaaary.
puss på er!

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0