PRIMA

Det var jättetrevligt och kul igår, mötte upp ebba, emma, och lisa. Sen begav vi oss till flurran för mat och modevisning för dragarbrunnsgallerian, fint de! Efter det var det egentligen tänkt att vi skulle på lite festligheter med jag kände mig på tok för trött, så vi tog oss ett besök med emil och max på mcd innan vi begav oss hem. Somnade direkt jag kom hem, välbehövligt!

På morgonen idag har jag legat och stekt i solen någon timme med italienskaboken i händerna. Sen cyklade jag ner till gymmet och sprang asset av mig, sjukt jobbigt med skönt :) Ikväll kommer emma till mig, sedan beger vi oss mot david med massa trevligt folk. GILLA.


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0