SNÖ PÅ FREDAG

Är heeelt slut i kroppen nu, dansade 3 timmar igår och det gick galant. Dock vaknade jag med världens träningsverk idag, men jag hänkade på pappa till gymmet senare ändå. 
Dagen började med lite häng på den soliga balkongen, sen tog jag mig ner på stan för en fika med lisa, kalle, joel, emma och emma. Sen träffade jag elin, hon följde mig till bussen. Mycket trevligt! Sen åkte jag och mötte pappa vid Ultuna på gymmet. Nu håller jag på och skriver lite skolgrejer, kände att det var dags att börja nu.
Är massa trött så ska snart krypa ner i sängen tror jag.

NATTINATT
PUSSSS



Gah neej nu blir jag less, pappa sa precis att det ska bli massa snö i helgen. Inte okej någonstans..

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0