hemma!

Nu är jag hemkommen från falköping. Det har blivit massa bus och gos med kusinerna, vi har åkt skateboard. Jag vill börja åka det i sommar, det är jätteroligt! Påskfirande, påskbrasa och letande efter påskägg har det också hunnits med. Är riktigt trött nu, jag har åkt bil hela dagen sjungandes med pappa. Joel och emma sov mest. Nu har jag precis badat, lagt ansiktsmask, peelat, smörjt in mig och hela köret. Imorgon ska jag till ebba och äta lunch , sen ska vi på stan med Sarre och kolla massa grejer. På kvällen blir det övernattning hos amanda på landet. Gooooos.
På onsdag drar joel och hans tjej till london, då ska jag få ett par röda låga converse. I likeee.

miley cyrus - the climb

/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0