sunny sunday

Igår förmiddag blev jag hämtad av familjen Årehed för att kolla på prisutdelningen och sarornas match med Elin och Ebba. Dom vann!
Efter det åkte Ebba och jag till kvarnen för att handla mat till kvällen, hon ska lära mig laga mat eftersom jag inte är en stjärna på det. Sen kikade vi på 17 again och åt bär med vanilj kessela, om man har godisförbud måste man äta annat :) Sen åkte jag hem, sjuk och dan. Förkylningen verkar aldrig gå över. Min röst låter som en som rökt 2 paket cigg om dagen i 50 år. Inte så vackert!

Idag åt jag som sagt med pappa och faster, sen kilade vi på stan. Införskaffade bland annat mitt lakrits te, det tar bort sötsuget haha. Deet behövs om jag inte ska förlora vadet att inte käka godis på 2 veckor. Sen tog jag mig en promenad hem till mamma. Snart blir det mat här :) Vid åtta tiden kommer Ebba förbi och sen åker vi med Amanda till allians för att kolla Sarornas match. Ikväll blir det snack med bästis!

/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: agnes

gud vad snygga strumpbyxor!

2010-04-13 @ 22:05:27
URL: http://agnescharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0