sky high

Dagen med en timmes solning på balkongen :) Sen cyklade jag i det fina vädret och och hade lunchdejt med ebba på mcd. Skulle egentligen fikat med klasstjejerna också men hann tyvärr inte! Sen var jag så snäll och följde med henne till celsuis och skjutsade hennes böcker så hon slapp bära dom, vi satt och solade lite innan hon började med maria liljestrand.
Snart ska jag till dansen, känns lite nervöst ifall jag tappat tekniken och sådär.. Det var ju trots allt nästan ett år sen nu. Yeyeee, men det ska bli kul i alla fall! Först är det balett 1,5 timme sen blir det modern direkt efter i ytterligare 1,5 timme. När jag kommer hem vid tio kommer jag vara deeaaad i hela kroppen. Har grävt fram balettdräkt, hotpants, balettskor, tights och allt som behövs så nu drar jag.
VI HÖRS




/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0