bildbomb

Igår käkade jag massa lunch med ebba och isabella, sen åt vi jelly beans till efterätt. Efter det promenixade vi på stan i solen, handlade lite grejer jag lägger in bild på sen, sen fikade vi vid ån. Sen tog jag och sara tog lantisbussen till Amanda i Skölsta. Där blev det till att äta hamburgare och ett kilo pommes lyckades vi trycka i oss. NICE :) Kollade såklart dating in the dark på kvällen. Senare blev det bakning :D Vi gjorde rulltårta, chokladbollar, smoothie och te som kvällsfika. Sara och amanda försökte lära mig massa om illuminati, det verkar ganska underligt men fattade inte så värst mycket. Kom i säng ganska sent, sara var pigg som vanligt och skulle skrika och ha sig när vi höll på att somna. Sen ska ju båda flickorna börja snarka också, toppen !
Jag vaknade först, sara blev rädd och skrek igen. Attans. På morgonen blev det sunekollande och frulle, gooosigt. Sen tog jag och sara bussen till stan med Pauline. Nu ska vi snart ut på en prommis. Pussssis




/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0