17 AUGUSTI

Tjenahej!

Igår vart jag på stan hela dagen, började med att käka på Little Italy med Hedvig, Ebba, Anton och Martin. Sen var jag med Hedvig och Ebba resten av dagen, mycket mysigt. Larry var med oss senare, han hade hundhicka..
När jag skulle gå och hämta min cykel för att bege mig hem mötte jag Amanda, hon skulle samma väg så vi sällskapade hela vägen hem till mig. :)

På kvällen åkte jag ner på stan, mötte upp dem igen. Vi gick till ån och satte oss, Ebba och Anton hade köpt med sig typ 40 nuggets från mcd. Bra jobbat. Sara förbi med sin lille valp, himla gullig.
Senare begav jag mig till storvreta för lite chillande.

Idag, sista dagen som 17åring ska jag hämta ut mitt nya legg, på massage och tror att det får bli en sväng in på solariet. Solen är inte framme idag som jag vill.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0