DAGEN

Håller på att leta någon låt som jag ska analysera på svenskan tills på fredag, det är lite svårt eftersom man ska ta en svensk låt. Alla som skriver svenska låtar skriver typ i gåtor så man får hitta på vad dom menar själv.  Sen finns det ju väldigt många fina texter också, vilket inte gör det lättare att välja.

Dagen har vart hur chill som helst, en ynka lektion bara. Gick sedan ner med brunhåriga Emma på stan, vi lyckades köpa dem sista 2 ringarna från bikbok som finns på bild några inlägg ner. Om vi blev glada!
Sen käkade vi på donken med Ebba och Anna och gick lite mer på stan. Sen vart det fikadags på Wayne's, Sara(frukost-mat-mans-kompis) joinade oss efter ett tag. Jag är som en stor bmv för henne fick jag höra idag, fett. Efter fikat traskade jag och Ebba hem till henne, Hedvig kom efter ett tag. Efter det gick jag till pappa, nu är nya soffan på plats. Skinande! Pusse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0