22/2

Har haft en jättemysig dag idag. Dagen började med massage, vi knäckte ingenting idag hos kiropraktorn. Sen vandrade jag ner till staden för att möta upp anton och ebba, vi fikade som vanligt. Mötte upp amanda efter hon klippt sig, åkte med hennes mamma hem till henne i skölsta. Vi lagade mat och kollade på en tecknad film som handlade om pingviner, väldigt underhållande tyckte amanda. Sen provade hon skidkläder, hon såg ut som en kille. Men det är okej i backen :)  innan jag skulle dra mig hemåt bakade vi en rulltårta. Jag tror inte jag ska visa den på bild, men den var god i alla fall. Hann med att dricka en himla massa te också, gooosig kväll.



hörde den här låten på reklamen till något program på 5an och tycker den lät lite cool och nu har jag hittat den :)


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha ja pingvinerna va super!

tack för en super kväll darling!<3

2010-02-22 @ 23:55:45
URL: http://amandamariee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0