19:08

Hejhej
Idag tog jag ledigt, fick mig inte mycket sömn inatt. Skippade kiropraktorn också, tar det på måndag i stället.
Jag och ebba tog bussen till staden för att fika på åhlens, det är väldigt off och bra där uppe på tredje våningen. Sedan kikade vi i affärer, fick med mig ett par skor och en skjorta hem. Mötte mina klassisar som vart i skolan och kämpat på. Sen gick ebba och jag till waynes där max, janne och gustaf var, satt och chillade där ett tag.
Nu håller min bror på att välja ut en ny trummis till deras band, jag skulle inte vara de som söker in känner jag. Han ställer hundra frågor till dom stackarna. Nu ska jag äta apelsiner och sen köpa godis med bror min.
Känner att jag behöver kirra min skabbiga utväxt snarast.





Erik Hassle - The Thanks I Get


/Adele Bj

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på det du köpt !

2010-02-17 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0