something new

Har vart lite dåligt med update här men det blev stressigt igår. Gick upp tidigt hos ebba , hon gjorde en megafrukost till mig :D Sen begav jag mig till kiropraktorn, det var skönt och lite läskigt. Gick i min egna värld hela dagen, var så sjukt trött eftersom det inte blev många timmars sömn på natten. Efter skolan mötte jag stella, vi gick till ica och köpte på oss massa att äta. Vi drog till friskis i ultuna och gymmade, gick galant! På kvällen var jag lite spontan.
Blev inte mycket sömn inatt igen så nu känner jag mig helt dead and gone. Har haft redovisning på morgonen om ätstörningar, hade inte övat så värst mycket men det gick ändå. Nyss var det modevisning här i skolan. Ikväll blir det fördelsedags middag hos några familjevänner. skööönt, jag ska ha en lugn helg. gosigt

 



/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0