Lovdag nr 3

Tjing
Igår blev jag jätteblond, tränade, åkte till pappa. Vi gjorde om mitt rum :)
Idag har det mest vart chillande, jag pluggade några tal på matten. Sen åkte jag till staden för att träffa ebba, max och gustaf. Vi vandrade hem till gustaf och kollade tv, max hade modevisning. Bild exempel kommer här nedanför. Sen gick ebba och jag hem till henne, gjorde mat till fanny och isabella skulle komma. Sen kollade vi efterlyst, väldigt läskigt.
Imorgon ska jag och min kompis karl kula på stan för att kolla efter ett par vita converse till mig, börjar bli less på dom svarta nu. Sen ska vi fika på årummet med ebbsaan.

Här är en bild på mig som ett-åring och papo.



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0