out of sight and sound

Hejhej, nu har jag avslutat min paus.
I fredags fick jag looov och blev till mesta delen hemma. Igår kom ebba och sara hem till mig, vi åt middag och åt godis. Sen kom max och var med oss, vi kollade på melodifestivalen. Trevligt och gosigt mina vänner. Idag har jag vart med mamma och åkt långfärdsskridskor snäll som jag är. Sen tog vi oss en tripp på Ikea för att införskaffa lite grejer.
Imorgon ska jag upp i tid, ska till den där himla kiropraktorn. Efter det blir det fika med min kompis anton. Sen åker jag med Amanda till henne och blir där hela kvällen.
Jag har lärt mig att man ska tända ljus ibland, det är mysigt :)





John Mayer - Heartbreak Warfare


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0