fredagsmys

Uschhh nu sitter jag och fryser inlindad i filt och mjukiskläder, har inte tinat sen jag var ute.
Dagen började med massage på idrotten för tjejer, sofia uppskattade min massage :) Dagens två vanliga lektioner var sjukt sega, engelska är aldrig någon hitt. Speciellt inte med våran lärare. Sen var det simmning som stod på schemat, jag och några andra tjejer simmade en halvtimme istället för att hoppa från hopptorn och grejer. Emma och jag livräddade varandra också, eller hon livräddade mig.
Efter skolan blev det en fika med anton, väldigt trevligt. Vi saknar vår lilla toka hedvig.
Ikväll har jag bestämt mig för att bara vara hemma och chilla, kollade nyss på sommaren med göran med cissi och alva. Trött som jag är somnar jag efter halva filmen, får ta och se resten någon annan dag. Snart ska jag äta fruktsallad,choklad och läsa SOLO. goooos




Mat Kearney - Closer To Love


/Adele Bj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0