hej

Hemkommen från bjk igår skydade jag mig och drog sedan iväg till familjen Svahn, där max också befann sig. Som alltid. Väldigt mysigt hade vi, gick och köpte godis, kollade let's dance och pratade. Dom tog även massa kort, det gillades inte eftersom jag kom i mitt dåliga skick. Sen vid 12 ville ebba ringa ett viktigt samtal så vi gick till våra bussar och åkte hem.
Idag är det tänkt att jag ska plugga företagsekonomi, böckerna har legat uppe ett tag nu men inget har hänt. Men det löser sig. Ikväll ska jag till emma och äta för att sedan bege sig till någon fest i kanske sunnersta tror vi.
Inatt drömde jag massa läskiga drömmar, usch :'(

den här färgen vill jag ha på mitt hår igen


/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT :)

2010-01-12 @ 18:47:05
Postat av: Anonym

SNYGGT :)

2010-01-12 @ 18:47:21
Postat av: Adele

tack !:)

2010-01-13 @ 19:03:56
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0