Now I’ve made it this far

Hejhej
Idag har jag i princip inte gjort något alls, vart på prommenad med pappa och vår hund Lula. Tvingat mig själv att läsa lite i twilight 3 eftersom skolan börjar närma sig. Ikväll tänkte emma,jag, ebba och max dra på fest i bergsbrunna men vi bestämde oss för att stanna hemma trots allt. Pappa babblar om att jag inte vart hemma en  lördagkväll på länge så nu är han glad haha. Ska käka med la familia nu, sen blir det film eller något. Kanske leka med Alva och vara lite social. Vem vet.
Imorgon blir det lisa för hela slanten, hur bra som helst!

Min brors band har precis släppt sin nya skiva, jätteduktiga även fast det inte alls är min stil överhuvud taget.

Joel näst längst till höger



/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0