BONDE ADELE

Nu är jag hemma i Uppsala igen, pappa och jag körde hem på 2 timmar från Hälsingland. Rekord!
Har haft bra dagar där borta, blev bonde för en dag faktiskt. Jag fick hjälpa en kalv att komma ut i hagen för första gången i sitt liv, megasööt. Annars har vi vart inne i Huddik, badat, pappa och jag har sprungit, lekt med alla kusiner, fått en del skrattanfall.

Min ena kusin Johannes som är 7 år, han sa vid matbordet att " om jag ska se ut som din pappa måste jag ha tjockare ögonbryn och (visar en kula framför magen), jag vill inte säga tjock för det är taskigt. "

Nu ska jag packa upp och ikväll ska pappa, jag och Joel till Joels tjejs föräldrar för lite grill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0