FARMOR IS IN TOWN

Dagen började med en väldigt behövlig massage, skööönt som tusan. Efter det mötte jag upp min lilla farmor på stationen, vi gick och åt sushi på direkten. Muuumsigt, fick i mig 15 bitar.. :)
Som väntat blev det till att gå i affärer på dagen, men brajtan kunde hålla sig till en halvtimme i varje affär. Duktigt!
När vi kom hem lagade vi lax, till efterätt hade vi tänkt bara jordgubbar. Men vi tog oss en tripp till ica för att köpa chocklad att smälta till, på vägen blev farmor uppraggad av en telefonförsäljare. Gulligt.
Nu tittar vi på Ernst och väntar på att pappa ska komma hem som är på afterwork. Imorgonbitti blir jag hämtad och sen blir det Rödlöga hela helgen!
pusssss


                                              jag, pappa och farmor förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0