LÖRDAG

Kvällen hos Joanna var supertrevlig med god mat och roligt folk. Innan de andra skulle ut tog jag bussen till stan för att möta Sara, vi åkte till Bälinge på 20års fest. Den var också himla kul, jag lärde mig massa lumpen ord. Kan vara bra att kunna! Vid 3 tog vi bussen hem, kvällen slutade med att käka mat i sängen innan jag somnade.

Pappa och jag har precis kommit hem, tanken var att vi skulle gå på en promenad. Men så gick vi förbi brors replokal och hörde att dom spelade, vi gick in och lyssnade på några låtar. Den första augusti släpper dem sin musikvideo, jag vill se nuuuu. Sen gick vi och köpte lite energidryck till dom och cupidosallad till oss.
Ikväll kommer Ebba hem så vi ska hänga lite, blir nog till att kolla på någon film i det här regnvädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0