PEACE & LOVE

Peace & love dagarna har varit sjukt bra med roligt folk!
Vi har sett många bra artister, Jay-Z måste jag nog ändå säga var bäst. Han spelade sista natten mellan 00:00-02:00, cirkus alla 41 000 människor var där då. Beyoncé såg vi också på sidan av scenen när hon stod och knäppte kort, cooooolt. Andra artister vi såg var Melissa Horn, Miike snow, The kooks, Hoffmaestro, Kent, Mika, Mando Diao, Johnossi.. 
Nätterna har nog varit det bästa, ingen var den andra lik.
Hungern har det väl inte varit några problem med eftersom det fanns massor av god mat där, tänkte ta kort på allt vi åt men upptäckte att det inte såg så gott ut på korten..
Vi såg till att duscha varje dag hos Elins farmor, en dag följde vi med dom ut till deras stuga och badade innan vi skulle tillbaka till den illaluktande campingen.
Sömn har vi inte fått så mycket av, sista natten somnade vi 6 och vaknade 7 i ett kokhett tält. Jag bad morfar komma och hämta oss, sen käkade vi frulle där och alla tjejor somnade ute på gräsmattan i ett par timmar. Sen fick vi sitta i ett prottfullt tåg utan luftkonditionering, kuuul.
Som tur var kom pappa och hämtade mig och alla väskorna på stationen när jag kom hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0