SICK

Emmas födelsedagsmiddag igår på Riverside var mycket lyckad, det kom massa folk på middagen och det var hur trevligt som helst. Hennes mamma höll ett tal för na, fick en eller två tårar i ögat faktiskt. Så fint!
Sen satt vi bara på framfickan resten av kvällen. De andra gick ut, jag gick hem vid elva. Himla skönt att komma hem tidigt :)
Idag har jag vart hemma för jag har gått och blivit sjuk :( Har läst tidningar, kollat massa tv-serier och ätit. Pappa och jag kom precis kommit hem från Gränby, vi köpte oss en varsin bok och några skivor eftersom vi anser oss ha lite för få här i lägenheten.

Nu lyssnar jag på en av dom nya skivorna, Johnossi. Väldans bra. 
Hepp nu ska jagt hjälpa pappa med maten och försöka bli frisk till morgondagens festligheter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0