BUSY

Hej hej hemskt mycket hej

Gårdagen var super mysig på Tzatziki, vad min pappa och bror är bra. När det blev lite sent följde min lille papi mig till framfickan och lämnade av mig , folk trodde vi var tillsammans haha. Kvällen blev mycket lyckad, precis lagom av allt! Vid tre tiden kom jag hem och stupade i säng.

 

Idag vaknade jag upp utan röst, så inget snack idag inte. Nej jag ska pallra mig ner på stan nu och köpa lite presenter till mamma. Hon ska ha födelsedagsfest här ikväll, så nu är det mycket fix som ska göras. Jag har lovat att storstäda mitt rum.. hmmmm. Sen tänkte jag få in lite plugg i allt också.

Pusshej!

/Adele Bj


Kommentarer
Postat av: rebecca

skulle bara påminna min syster om att rökning dödar!

2010-06-05 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0