BUT NOT OUT FOREVER

Gårdagen var hur bra som helst! Den startade med en fördrink hos Ebba, sen hämtade vi upp Hedvig som var på prinsesskalas. Väl framme hos Elin blev det massa grill och god mat. Vädret var inte fel heller :) Sen blev det lite allsång och snack innnan vi åkte in till stan, där blev det lite  häng i stadsparken. När vi tröttnat tog vi taxi till Gustaf där lite olika folk befann sig. Kvällen avslutades slutligen i storvreta.

Idag har jag hälsat på Emma och Martin, som också skjutsade mig in till stan sen. Sköönt. Nu har jag vart iväg och handlat mat för pappa jobbar natt, känner mig vuxen. He. Snart ska jag pallra mig iväg till Ebba, där blir det filmmys med henne, Heddan, Anton och Moa.

Ska sova själv i lägenheten för första gången inatt, usch jag kommer bli mörkrädd :(













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0