MÅNDAG

Jag och Hedvig har bestämt oss för att bli hälsosamma, eller promenera i alla fall. Så dagen började med att hon kom till mig halv elva, sen gick vi i en timme. När vi kom hem gjorde vi pastasallad som bestod till mestadels av mozarella. Vi har sedan varit på stan hela dagen och kollat runt, hittade mig ett par grejer. Heddan hittade sig också lite smått och gott fast hon inte skulle köpa något.. Har haft en mycket mysig dag, så skönt att bästis är hemma igen.
Pappa och jag har precis käkat mat från burger king, jag ville ha det istället för laxen jag hade sagt att jag skulle laga idag.. Men den kan vi ju ta imorgon :)

Snart kommer mamma och hämtar mig, vi ska till hennes killes nya hus. Blir kvar där tills imorgon, har tänkt ligga och sola på förmiddagen om det är fint väder.
pusssss

nytt för idag


Kommentarer
Postat av: L

Fin klänning! Vart har du köpt den? :)

2010-06-23 @ 00:40:36
URL: http://louisehelenafunseth.blogg.se/
Postat av: Adele

tack ! solo :)

2010-06-23 @ 18:06:20
URL: http://adelebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0