TILLBAKA

Men hej! Jag kunde inte hålla mig från min paus.

Idag har jag vart iväg och badat hela dagen med ett gäng på lyssnaängen. Mucho trevligt!
Jolle och hans tjej har precis gått, vi har haft middag här och sen kollat på filmer från när vi var små. Jag var en ganska rivig tjej som inte kunde behålla byxorna på och dansade omkring.

Har börjat packa till peace & love också idag, eller har lagt fram typ 5 grejer.. Men det är alltid något! Längtar så sjukt mycket, vi hade det så jävla kul förra året och i år ska det bli ännu bättre. Dock bor vi i tält nu, kommer bli äckligt varmt på mornarna. Det ska ju bli sisådär 32 grader när vi ska dit, så 50 grader kommer det vara på morgonen när man vaknar. SOFT.
Måste bara säga att dom har väääärlden godaste pommes där för alla som ska dit, ät dom!
Artisterna är himlans bra i år, några av dem är: The kooks, Melissa Horn, Mike Snow, Hoffmaestro & Chraa, Jay-Z, Robyn, Kent, Lilly Allen och massa mer. Tiptop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0