ONSDAG

Sjukan håller i sig, räknar med att bli kry snarast annars blir jag less..
Igår hade jag lunchdejt med Ebba och Jan innan jag åkte till skolan. Tog mig ett par alvedon när jag var framme vid Fyris och pluggade med Hani innan vi hade prov.
Sen pallrade jag mig till stan i mitt sjuka tillstånd, mötte Amanda sen joinade Max och sedan Ebba också. Dom fick hänga med mig på ett antal affärer, he. Men jag blev nöjd :)

När alla var nöjda och glada tog jag och Amanda moppen hem till henne i Skölsta. På vägen fick jag lyssna på henne sjungandes massa disneysånger det allra högsta hon kunde, fint. När vi kom hem var vi trötta, kollade på Amandas favoritfilm Ariel och mös. Sen vankades det middag, disskussionen kom upp om att Amanda har blivit en riktig shopaholic. Skäääärpning.
Ja sen tog vi moppen för att hämta ut hennes kläder hon hade beställt från hm...Illa.
Vi kom hem precis när Stella kom med bussen, hon hade en lite virrig busstur. Så det var tur att vi stod där så hon visste var hon skulle av.
På kvällen blev det film igen, jag sov väl den mesta delen och var allmänt osocial.
Alla sov i Amandas säng, hon fick äran att ligga bredvid febriga mig. Inte alla som får det!

Jag stannade hos Amanda när flickorna åkte till skolan, mamma kom och hämtade mig. Sen jag kom hem har jag legat nerbäddad i sängen och kollat på The Hills.
pussie

nytt


/Adele Bj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0